Sunday, March 31, 2019

Jeruk Mangga viral

Asalnya jeruk mangga ni saya buat untuk makan sendiri aja sebab apak suka sangat makan. Kalau jumpa je mangga yang crunchy kami akan beli dan saya akan buat jeruk moden ni. Dia la dok perabih sampai ke sudah. Seronok bila kita buat ada orang makan

Bila up kat fb, ada pulak yang merisik dan nak meminang. So apa lagi, saya pun mula lah buat sikit dulu 'teaser' kata omputih hahahahaha.

Dapat sambutan pulak, lepas tu siap ada yang berminat nak jadi agen. Saya pun apa lagi, mungkin ini rezeki yang Allah bagi, dapat jugak bantu orang lain kan.

Lokasi di Subang Perdana, harga sebotol rm 13.00 sahaja. Kalau berminat nak jadi agen boleh terus whatsapp saya ke www.wasap.my/60102410101/jerukmangga

Buat masa ini saya ada ada agen di Shah Alam, Kelana Jaya,  Jadi mana mana yang berdekatan dengan kawasan tersebut boleh la berurusan dengan agen saya. 

Setakat harini ni ada jer order hari hari kecuali kalau kami bercuti atau stok buah mangga habis di pasar

#jerukmangga #jerukmanggaviral #jerukmanggasedap #jerukmanggasubangperdana #shahalam #subangperdana #jerukmanggaasamboi #agendiperlukan #jerukmanggameletops #kampungmelayusubang #kudapkudap #kudapanjeruk #jerukmanggaosem 






































 Biasanya kita guna apa jua jenis musim mangga yang ada selagi ianya muda dan crunchy










1 comment:

  1. Untuk maklumat lanjut boleh terus menghubungi di talian 0102410101 atau klik sahaja whatsapp link di www.wasap.my/60102410101/jerukmangga

    ReplyDelete