Wednesday, October 26, 2016

Yogurt Ice Cream

Tgh top sekarang kan...ice cream yogurt. makan plak masa sejuk. wallaaaaaa..
28/10/2016 - setiap kali saya keluarkan produk baru...niat saya cuma satu ..kerana Allah SWT saya berniaga...percubaan pertama yang membuahkan hasil..alhamdulillah dengan izin Allah SWT..



Buat permulaan saya keluarkan 4 perisa sahaja (kiwi, blueberry, coklat dan strawberry). Alhamdulillah mula mendapat sambutan dari hari pertama saya keluarkan ice cream yogurt ni. Dengan sedikit penambahbaikan pada resepi yang cikgu ajar..sekarang saya supply ice cream ni utk satu cafe di Kuala Lumpur. Mudah2an panjang jodoh kami yer..



60 cups restock untuk Cafe. Syukur kepada Allah SWT di atas rezeki yang telah diberikan


Antara komen2 customer yang saya terima..

  

 







Oleh kerana saya ada customer cilik yang selalu beli dari saya...harga RM 3.50 tu sangat mahal bagi saya...jadi saya inovasikan sikit..buat saiz mampu milik untuk customer cilik..alhamdulilah di terima ramai dengan saiz mini ni...buat ajer bammmm terus ramai pakat booking dan datang beli kat rumah....yang ni harga rm 1.50 sahaja









atas permintaan customer saya x letak buah.....saya letak filling sahaja di atas..

8/12/2016 - 25 pcs yogurt ice cream perisa strawberry dan 25 pcs perisa mangga tempahan dari Puan Wahida untuk majlis sambutan harijadi anakanda tersayang. terima kasih yer

No comments:

Post a Comment