Wednesday, October 30, 2013

Sharing is caring

album ini saya wujudkan bagi membantu rakan2 bakers/sesiapa sahaja yang memerlukan...buku2 yang ada di dalam album ini dapat membantu sedikit sebanyak mereka2 yang ketandusan idea...atau nak tambah ilmu yang sedia ada...memotivasikan diri....apa yang penting RAJIN MEMBACA...kalau x rajin amalkan cara ni...tulis dalam buku "SAYA SUKA MEMBACA"..baca hari2...atau sebelum nak tido sebut perkataan tu ' SAYA SUKA MEMBACA"..byk2 kali...in shaa allah sampai satu masa rajin la membaca...itu adalah teknik dari ' minda separa sedar'

 sapa2 yang ada buat fancy cookies, ini adalah antara buku yang terbaik...boleh la cari di internet ..saya beli dari Ban Heng Store..and if sapa2 yang import buku2 tu...boleh la tambah koleksi jualan...cari buku ni and jual di sini...i'm sure ramai jugak yang cari buku ni..in fact saya berbulan bulan menunggu buku ni...highly recommended!

 i'm a cheese lover!...buku ni juga antara yang terbaik bagi mereka2 yang baru nak berjinak jinak dalam bidang baking and teruja nak buat cheese cake, cheese tart...tp kalau nak dapat ilmu lagi...pg la mana2 kelas.....

 additional motivation book...sangat bagus!

 cari! dapatkan!....esp bagi mereka yang berniaga..x kesah la online ke offline...salah satu intipati di dalam buku ini adalah "THE MORE YOU GIVE THE MORE YOU WILL GET"...percayalah rezeki itu datang dari Allah SWT....rezeki itu amat luas pengertiannye....dan rezeki kita memang telah di tentukan oleh Allah SWT...x de sapa2 boleh usik...jika benar2 faham akan konsep ini..saya yakin...x de sesiapa akan hasad dengki antara satu sama lain.....tp kalau semua manusia baik..x der la syurga dan neraka betul x....

 Buku dari Prof Muhaya...buku ni boleh di miliki oleh sesiapa pun...kalau btl2 ikut in shaa allah....

 ok buku ni byk sekarang di jual di internet.....sapa2 pun boleh baca especially org yang berniaga....

antara tokoh idola saya.....

No comments:

Post a Comment