Thursday, February 25, 2016

Assalamualaikum - 26/2/2016


Assalamualaikum dan Salam Jumaat yang barakah buat semua. Kepada cust2 saya yang x nak ambil baki duit kerana terlebih bank in...ada yang dah lama dari tahun lepas pun ada..Maka saya dengan merendah diri akan memanjangkan baki tersebut untuk di sedekahkan kepada pihak2 yang berwajib seperti masjid2, anak2 yatim, golongan yang memerlukan...Ada juga yang dah bnyk kl saya mintak number akaun utk di pulangkan baki tetapi x nak....saya rasa ini cara yang terbaik yang boleh saya lakukan untuk kalian semua yer..kerana di takuti sandai aya di jemput Ilahi....saya masih berhutang dengan kalian semua...terutamanya buat seorang cikgu di Langkawi...saya tidak dapat lg berurusan dengan cikgu tersebut memandangkan hp saya sudah beberapa kali rosak...mudah2an tiada lagi hutang di antara kita....Di sini juga saya mohon maaf kepada semua yang pernah berurusan dgn saya...mungkin hasil kerja saya tidak menepati citarasa dan memenuhi kualiti standard customer, tidak seperti yang di harapkan, kurang teliti, x sedap ke..atau mcm2 kelemahan lagi....saya mohon maaf byk2...Saya doakan semoga semua yang terbaca akan status saya ini...beroleh kegembiraan dunia dan akhirat...Terlebih terkurang saya mohon halalkan dunia akhirat...

Saya berjuang demi arwah anak saya....sebolehnya saya nak buat yang terbaik untuk arwah....mohon juga jgn ada pulak yang salah faham akan entry saya ni....nanti di katakan riak pula...bukan itu niat saya...niat saya hanyalah untuk bgtau apa yang akan saya buat utk mereka2 yang x mo lgsg amik baki...adalah lebih baik saya panjang kan sedekah kalian semua tu kepada mereka yang lebih memerlukan......

Sekian celoteh saya di pagi jumaat ini...kepada cikgu Langkawi tu...terima kasih byk2 sebab order dari saya.....

No comments:

Post a Comment